Samimi bir atmosferde gerçekleşen ziyarette Başhekim Doç. Dr. Güler, ilçeye sunulan sağlık hizmetleri, yürütülen çalışmalar ve hastanenin genel durumu hakkında Kaymakam Öztürk’e bilgi verdi. Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Kaymakam Şakir Öner Öztürk, sağlık alanında yapılan her türlü yenilik ve hizmete gereken desteği vermeye hazır olduğunu ifade etti.

SON DAKİKA! Alanya’da yangın çıktı, rüzgar işi zorlaştırdı
SON DAKİKA! Alanya’da yangın çıktı, rüzgar işi zorlaştırdı
İçeriği Görüntüle

Gerçekleşen görüşmede ayrıca, ilçeye sunulan sağlık hizmetleri ve kurumlar arası koordinasyon konularında da fikir alışverişinde bulunuldu. Ziyaret, çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.