Antalya'da kaldırımda yürürken otomobilin çarpması sonucu 23 yaşındaki üniversite öğrencisi Arda Öztürk hayatını kaybetti. Adli Tıp Kurumu önünde sinir krizi geçiren annesi, "Evladım, annem, duyuyor musun?" diyerek yürekleri burktu. Kazanın yaşandığı nokta, 15 gün önce de benzer bir ölümlü kazaya sahne olmuştu. Bu durum, bölgedeki güvenlik önlemlerinin yetersizliğini yeniden gündeme getirdi.

Alanya'da 23 yaşında mektup bırakıp kendini astı
Alanya'da 23 yaşında mektup bırakıp kendini astı
İçeriği Görüntüle