Mayıs ayı üye çalışmalarını başarıyla tamamlayan Saadet Partisi Alanya İlçe Başkanı Hüseyin Sarıca, teşkilata yeni katılan üyelere teşekkür ederek, "38 kardeşimiz daha hak ve adalet mücadelemize ortak oldu" dedi. 2025 yılında Türkiye genelinde en fazla üye kazanan parti olma başarısını gösterdiklerini hatırlatan Sarıca, Temmuz ayında açıklanacak Yargıtay verileriyle birlikte bu yıl da Türkiye birinciliğini hedeflediklerini belirtti.

Alanya’da elektrik kesintisi alarmı: İşte 3 günlük program
Alanya’da elektrik kesintisi alarmı: İşte 3 günlük program
İçeriği Görüntüle

Ülkenin dürüst yönetime ve liyakate olan ihtiyacının arttığına vurgu yapan Başkan Sarıca, tüm vatandaşları Milli Görüş çatısı altında buluşmaya davet etti. Sarıca, yaşanabilir bir Türkiye hedefi için çalışmalarına hız kesmeden devam edeceklerini ifade etti.