Kalp rahatsızlığı nedeniyle hastanede tedavi gören Alanya Belediye Başkan Yardımcısı Servet Ünlü'den iyi haber geldi. Belediye Başkanı Osman Tarık Özçelik, yaptığı açıklamada Ünlü'nün sağlık durumunun iyiye gittiğini belirtti. Başkan Özçelik, "Servet Ünlü 15 gün sonra taburcu olacak. Tedavisi evinde sürecek" dedi.

Servet Ünlü'nün, tedavisinin ardından 1 Aralık'ta görevine geri dönmesi bekleniyor.

Kurtlar Vadisi'nin usta ismi, Alanya’da 450 bin TL kaptırmış
Kurtlar Vadisi'nin usta ismi, Alanya’da 450 bin TL kaptırmış
İçeriği Görüntüle