HABER - Yüksel SOYLU
Alanya’da üreticiler, hırsızlar karşısında yetersiz cezai yaptırımlara yenik düşüyor. Bahçelerine kamera takan, nöbet tutan üreticilere aldırış etmeyen hırsızlar bu sefer Türkiye’ye örneği görülmeyen bir olaya imza attı.
RAKI ŞİŞESİ BIRAKTILAR
Alanya’nın sevilen isimlerinden, Mahmutlar Mahallesi’nde üreticilik yapan Mahmut Sarıkan’ın bahçesinden 14 dal muz çalındı. Hırsızlar çaldıkları muzlar karşılığında ise 2 dal muz ve 2 rakı şişesi bıraktı.

“RABBİM ISLAH ETSİN”
Kayıplara karışan hırsızların ardından konuşan Sarıkan, “Bu kadarına pes gerçekten. Muz hırsızları 14 dalı kendilerine almışlar, 2 dalı ve 2 rakı şişesiyle birlikte bırakmışlar. Ne diyeyim ki Rabbim ıslah etsin inşallah” dedi.





