145 gündür tutuklu bulunan Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, cezaevinden gönderdiği mektupta sağlık durumunun ağırlaştığını belirterek “Durumum artık hayati meseleye dönüştü, ihmalin kurbanı olmak istemiyorum” dedi.

Böcek, tutukluluk sürecinde 6 kez hastaneye sevk edildiğini, kullandığı ilaç sayısının 12’den 22’ye yükseldiğini ifade etti. Cezaevi koşullarının sağlığını ciddi biçimde olumsuz etkilediğini vurgulayan Başkan, adalet çağrısında bulundu.

Alanya’nın yanı başında korkutan dakikalar: 25 kişi etkilendi
Alanya’nın yanı başında korkutan dakikalar: 25 kişi etkilendi
İçeriği Görüntüle

Mektup, Antalya ve Alanya kamuoyunda geniş yankı uyandırdı.