Alanya’nın değerli yargı mensuplarına veda
Alanya’nın değerli yargı mensuplarına veda
İçeriği Görüntüle

Alanyaspor Eskrim Takımı Ankara'da 21-23 Aralık tarihlerinde düzenlenen Gençler Eskrim Federasyon Kupası'nda mücadele etti. Ankara'da yapılan müsabakalara katılan Alanya Eskirim takımından Cengizhan Öner ve Doruk Erolçevik genç erkekler epe kategorisinde 3'üncülüğü paylaştı. Kürsüye çıkan sporcular kupa ve başarı sertifikasıyla ödüllendirildi.