Vatandaşların gönderdiği görüntülerde, kazılan yolun açık bırakıldığı ve insanların geçişini zorlaştırdığı görülüyor. Bölgede yaşayanlar, özellikle turistlerin yolu kullanmak istemediğini belirtiyor.

Karagöz’den çarpıcı açıklama: "Siyasetin kodları değişiyor"
Karagöz’den çarpıcı açıklama: "Siyasetin kodları değişiyor"
İçeriği Görüntüle

'TURİSTLER BU YOLDAN GEÇMEK İSTEMİYOR'

Bir mahalle sakini durumu şu sözlerle anlattı: "Burası Mesut Caddesi. CK Akdeniz burayı kazdı ve bu şekilde düzeltmeden bırakıp gitti. Turistler bu yoldan geçmek istemiyor. İnsanlar kendi imkanlarıyla taşlarla yol yapmaya çalıştı. İki-üç gündür durum böyle."

Vatandaşlar, yetkililerden yardım beklediklerini ve CK Akdeniz'e bu durum hakkında şikayetlerini ilettiklerini belirtti.