Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, Antalya’nın Aksu ilçesinde yenilenen Aile Sağlığı Merkezi’ni ziyaret ederek açıklamalarda bulundu. Memişoğlu, aile sağlığı merkezlerinde (ASM) hizmet kalitesini artırmak amacıyla randevulu sisteme geçileceğini duyurdu.

Bakan, “Toplumumuzun aile hekimliğine gitmesini istiyoruz. Artık belli bir kapasiteyle ASM’lerde randevulu muayene dönemi başlıyor” dedi.

Başhekim Yılmaz’dan Engelliler Haftası’nda anlamlı buluşma
Başhekim Yılmaz’dan Engelliler Haftası’nda anlamlı buluşma
İçeriği Görüntüle

Yeni dönemde aile sağlığı merkezlerinin kurumsal kimlik ve fiziki standartlara kavuşturulacağını belirten Memişoğlu, Antalya’yı “sağlık başşehri” yapma hedefiyle kentte birçok sağlık yatırımının sürdüğünü de ifade etti.