Milli Eğitim Bakanlığı'nın talimatıyla, 6 Şubat depremlerinin yıl dönümünde hayatını kaybeden vatandaşlarımızı anmak ve toplumsal hafızayı diri tutmak amacıyla Alanya genelindeki tüm resmi ve özel okullarda anma programı düzenlendi.

Alanya’da ayı istilası! Bir gecede tüm emeği yok ettiler
Alanya’da ayı istilası! Bir gecede tüm emeği yok ettiler
İçeriği Görüntüle

Sabahın ilk ders saati öncesinde öğrenciler ve öğretmenler okul bahçelerinde bir araya gelerek, deprem şehitleri için 1 dakikalık saygı duruşunda bulundu. Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin imzalı genelgeyle hayata geçirilen bu uygulama, ilçe genelindeki temel eğitim ve ortaöğretim kurumlarının tamamında eş zamanlı olarak gerçekleştirildi. Dayanışma ve milli birlik bilincinin vurgulandığı törenlerde, depremin acısı bir kez daha yüreklerde hissedilirken, eğitimin manevi sorumluluğu ön plana çıktı.