Etkinliğe katılan Alanyaspor Başkan Yardımcısı Mehmet Uslu, oturma alanlarının mevcut durumunu fotoğraflarla sosyal medya hesabından paylaştı. Durumdan duyduğu rahatsızlığı dile getiren Uslu, yetkililerden bakım ve temizlik konusunda adım atılmasını beklediğini belirtti. Paylaşım kısa sürede diğer izleyicilerden de yorum ve destek aldı.

Çok zehirli! Alanya’da görünce donup kaldı
Çok zehirli! Alanya’da görünce donup kaldı
İçeriği Görüntüle