Hacıkerimler Mahalle Muhtarı Mehmet Dalaklı, bölgede aslında su kaynağı bulunduğunu ancak şebeke hatlarındaki patlaklar nedeniyle tonlarca suyun boşa aktığını belirtti. ASAT yetkililerine defalarca ulaşmaya çalıştığını ifade eden Dalaklı, yaşadığı mağduriyeti "Vatandaşlarımız içecek su bulamazken, şebekedeki suyun boşa akması kabul edilemez. Sürekli sözler alıyoruz ancak ne gelen var ne giden, artık telefonlarımıza dahi bakılmıyor" sözleriyle dile getirdi.

Sıcak yaz günlerinde mahallelinin duş alacak, bulaşık yıkayacak su dahi bulamadığını vurgulayan Muhtar Dalaklı, altyapının acilen elden geçirilmesi için yetkililere son kez çağrıda bulundu.

Alanya Kızılay’dan müftülüğe kritik ziyaret
Alanya Kızılay’dan müftülüğe kritik ziyaret
İçeriği Görüntüle