Antalya Büyükşehir Belediyesi, geleneksel Muharrem ayı etkinlikleri kapsamında kent genelinde 40 bin kişilik aşure dağıtımına başlıyor. Birlik ve beraberlik duygularını pekiştiren bu özel ikram programı, Alanya’da 3 Temmuz Cuma günü saat 11.00’de Cuma Pazarı’nda gerçekleştirilecek.
Belediye, aşure ikramının yanı sıra tarımsal kalkınmaya da tam destek veriyor. Arıcılığı teşvik etmek ve üreticilerin verimliliğini artırmak amacıyla başlatılan kovan desteği kapsamında, Alanya’daki 88 üreticinin de aralarında bulunduğu toplam 283 çiftçiye 849 adet polen tuzaklı arı kovanı ücretsiz olarak teslim edildi.




