Alanya

Kaymakam Öztürk’ten sahada denetim ve muhtarlarla istişare

Alanya Kaymakamı Şakir Öner Öztürk, mahalle ziyaretleri ve kurumlar arası istişare toplantılarıyla ilçenin ihtiyaçlarını yerinde tespit etmeye devam ediyor.

Kızılcaşehir ve Akçatı mahallelerini ziyaret eden Kaymakam Öztürk, vatandaşların asayiş, güvenlik, altyapı ve ulaşım konusundaki taleplerini bizzat dinleyerek, çözümleri için ilgili kurum müdürlerine yerinde talimatlar verdi. Ziyaretler sırasında özellikle yaz aylarında artan orman yangını riskine dikkat çeken Öztürk, anız yakma ve sera atığı temizliği gibi tehlikeli faaliyetlerden kaçınılması gerektiğinin altını çizerek, “Yeşil vatanımızı hep birlikte koruyalım” çağrısında bulundu.

Kaymakam Öztürk, saha çalışmalarının yanı sıra Alanya Müftülüğü ev sahipliğinde muhtarlarla da bir araya geldi. Alanya Müftüsü Mehmet Seven’in yürütülen çalışmalar hakkında bilgilendirme yaptığı toplantıda, muhtarların aktardığı vatandaş talepleri masaya yatırıldı. Kamu hizmetlerinde kurumlar ve muhtarlar arasındaki uyumun önemine vurgu yapan Öztürk, katılımlarından dolayı tüm muhtarlara teşekkür etti.