Alanya

Alanya’nın gurur günü: Simge Yılmaz, beyaz önlüğünü giydi

Alanya İlçe Milli Eğitim Müdürü Yusuf Yılmaz, çocukluk hayali doktorluk olan kızı Simge Yılmaz’ın Sağlık Bilimleri Üniversitesi İzmir Tıp Fakültesi’nden onur derecesiyle mezun olmasının tarifsiz mutluluğunu yaşıyor.

Çocukluğundan beri hayalini kurduğu hekimlik mesleğine ilk adımı atmanın heyecanını yaşayan Simge Yılmaz, fakültenin ilk mezunları arasında yer alarak önemli bir başarıya imza attı. Onur belgesiyle eğitim hayatını başarıyla noktalayan genç doktor, meslek yemini ederek sağlık camiasına katıldı.

Evladının başarısını büyük bir gururla paylaşan Yusuf Yılmaz, kızının eğitim sürecinde emeği geçen tüm öğretmenlere, üniversite yönetimine ve özellikle sabırlı rehberliği için Fakülte Dekanı Prof. Dr. Enver İlhan’a teşekkürlerini iletti. Örnek bir öğrencilik hayatının ardından hedefine ulaşan kızı için "Daha iyileri tüm evlatlarımıza nasip olsun" temennisinde bulunan Yılmaz, Simge’nin mesleği boyunca ettiği yemine sadık kalacağına olan inancını dile getirdi.