Hap yüzünden canından oluyordu

banner18

Alanya’da uyuşturucu bağımlısı bir kadın evinde aldığı uyuşturucu hap nedeniyle hastanelik oldu.

banner94
Hap yüzünden canından oluyordu
09 Kasım 2017 Perşembe 11:14

Olay sabaha karşı 03.00 sıralarında Alanya’nın Tepe Mahallesi’nde yaşayan D.A. isimli kadının evinde gerçekleşti. D.A. (32) evinde uyuşturucu hap (ecstacy) aldıktan sonra fenalaştı. Çevredekilerin durumu fark edip 112 Acil Yardım ekiplerini çağırmasıyla Alanya Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırılan kadın, tedavi altına alındı. Polis ekipleri olayla ilgili soruşturma başlattı.

banner77
banner134
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.